BOWLING OCH EN HEL DEL TILL

GÅRDAGEN INNEHÖLL allt från jobb till utekväll med bowling.

Min Jocke fick ett samtal från FalkenbergsJocke (som egentligen inte bor i falkenberg längre utan är fullt placerad värnamobo) som sa att FalkenbergsJimmy skulle komma till stan. VILKEN GREJ! tänkte min Jocke som bestämde sig för att vi skulle träffa dem senare under kvällen.

Kvällen fortlöpde sedan med massa folk, bland annat: Hanna, Jimmy, Jocke, Jocke, Stigsson, Morgan Emil och nåååågra till.

Första platsen: Stigssons lilla lägenhet. Innhållande mycket Crossfilm med Travis Pastrana, öl- och whiskydrickande för boysen och en hederlig Coca-Cola för mig! :)
Andra platsen: Bowlinghallen. Stigssons tjej Malin med hela sitt gäng hakade på banan bredvid våra två!

Summerat: Helt klart en mycket trevlig kväll, dock så ställde jag inte in mig på att vara bäst på bowlingen igår, så hamnade på tredje plats av fyra. NÄSTA gång vrider jag på knappen på "bäst av alla"-kategorin!

NU sitter jag hos Hanna och väntar på ett plingande från Johanna respektive Tina samtidigt som jag försöker mig på att bränna lite skivor till min bil! :)


Någon som vill bränna ett "blandband" till mig?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0