DREAMER

UPPSTIGEN och påklädd för dagen!
Vad bjuder en söndag som denna på? Jobb ikväll från 17.00 blir'e iaf. Härligt med lite extra cash!

Mina böcker som ligger ute på auktion på tradera går ut idag med! Göttans, lite xtra cash där med!

Hmm, sugen på stuvade makaroner och falukorv.. mums, får se vad som blir tillagat här hemma!
Fyy, vad jag är trött idag alltså. Hm, får hoppas att jag inte somnar på kassadisken ikväll... Haha, skulle vart lite kul faktiskt.


Ne, nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma!
Tänkte jag skulle skriva ner lite info om the big trip to america så man har en uppfattning om vad som kommer hända där, när vi åker/åker hem med mera.. Drömmer mig bort!

- So long dreamers!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0