HEY HO LET'S GO!

SOM SAGT så vart jag ju på den beryktade vårdcentralen igår för min rygg..
Doktorn, som heter Tomas, klämde och kände i ca 2 minuter ungefär och kom fram till att han skulle skicka en remiss till sjukgymnasten.
Så, nu ska jag bara gå och vänta på att sjukgymnasten ska höra av sig till mig. Vilket säkert kommer ta en månad innan jag hör något.. GAHH, kunde de inte bara kört in mig och skannat mig istället?? Blir aningen irriterad.

Till lite gladare nyheter tillhör att jag shoppade igår!

Svart tröja med puffarm: H&M - 99:-
Randig tröja med puffarm: H&M - 99:-
Svarta leggins: H&M - 79,95:-

 

- Får se vad dagen bjuder på för bravader! Hanna och jag skulle fixa naglarna idag, men med tanke på att hon nog förmodligen sover fortfarande så får vi helt enkelt se! :)

 

- Later skaters!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0