HI, I'M CALLING YOU FROM..

KOMMER HEM FRÅN JOBBET, typ, 1 timma och 20 minuter senare än jag brukar. Blir galen!!

Satt i telefonkö i säkert 1 timma sammanlagt för att sedan komma fram till att det inte var lönt att lyssna mer på hon som sa "det är fortfarande folk före dig, du behåller din plats i kön, tack för att du väntar". GAHHH!


För att inte låta helt negativ kan jag ju tala om att ikäll vankas det tjejkväll med utgång! Me like! :)

Inte så mycket att se på Harrys, men om man är där med rätt gäng så kan det bli skoj! Blir till att skapa nya bekantskaper ikväll då! Känner bara Alexandra, hon som håller i tjejkvällen och Hanna. Skoj!

Synd bara att FinaTina iblev sjuk i morse.. Hade vart göörkul att ha dig med ikväll! :(

Förresten! Fick mina ME-produkter idag!
Såå härligt! Nu kommer jag bli ren som en barnrumpa i ansiktet! :)



Såhär vill jag se ut i håret ikväll... Och alltid för den delen! :P


- Elin Kling



- Ses i dimman!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0