HOME SWEET HOME

ÄNTLIGEN HEMMA EFTER en allt för hektisk dag! Mycket krångel med löner och annat grejs som inte ens bör nämnas i min närvaro just nu!

MEN, jag har ju fyndat idag!! Förvånad? Inte jag i alla fall..

 

Stödstrumpor - Åhléns 89:-
2-pack tunna knästrumpor - Åhléns 35:-

För de som inte vet vad stödstrumpor gör så kan jag tala om
att, som bilden visar, de gör att blodcirkulationen ökar i benen när man använder dem.
Dålig blodcirkukation uppkommer när man står, går eller reser mycket.
Följderna om man inte använder stödstrumpor kan vara bland annat åderbråck.
Och vem vill ha det när man kan förebygga det? Inte jag! :)

Tunna tights med "tiger/zebra-mönster" - Åhléns 149:-

Top - Gina Tricot 49:- |REA|

Tygtights - Gina Tricot 199:-
Här ser ni ju de fina detaljerna!

Tightsen + topen på plats! Snyggt huh?? :)

 

Det blev dessutom en liten grej i försenad julklapp till Tina, kolla in hennes blogg om ni är nyfikna på en titt på vad det är!

 

Efter en såhär lyckad dag så kan jag inte annat än säga; gó natt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0