LÄNGTAR BORT

LÄNGTAR BORT TILL världens härligaste stad.. Den har tagit en stor del av mitt hjärta, jag kommer alltid att känna mig så himla hemma där.. Vilken är staden som jag älskar så mycket?

Jo! Det är såklart mitt älskade NEW YORK jag pratar om!

Det är det absolut finaste, äckligaste, coolaste, smutsigaste och mest speciella stad jag någonsin vart i.. Och jag älskar den! :)
Sitter och filar lite på hur min sommar kommer te sig och tror minsann det lutar åt en resa till min favoritstad i år med!
Med tanke på att min moster flyttar hem lagom till nästa jul och för att jag aldrig vart där på sommaren så vill jag passa på och besöka landet på andra sidan.

Som sagt, filar på detaljerna men får se hur det blir. HOPPAS INNERLIGT det blir av!



Times Square



Toys'r'us på Times Square har ett parisehjul inne i sin affär..



Harrys finns även här om det skulle locka.. HAHA!



Kanske jag träffar på en av de två killarna som finns i mitt liv..? HENKE LUNDQVIST!
Kolla in den snygga baken som har nr 30!!



Utsikten från Empire State Building. Man kan dessutom se frihetsgudinnan därute i vattnet med.
Kolla tredje ön på höger sida, så sticker det upp en yttepyttepinne!



Sist men inte minst, HARD ROCK CAFÈ. Här har vi Elvis "bås"..

SÅÅ, VEM VILL FÖLJA MED OCH UPPLEVA NÅGOT EXTRAORDINÄRT MED MIG??


2 kommentarer
Postat av: JOHANNA

JAAAG! hur mycket går det på på ett ungefär??

2010-01-15 @ 14:02:12
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/
Postat av: tina

du skulle´kunna räkna in mig tup tusen gånger om!

2010-01-15 @ 16:17:07
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0