MYS

MYSIGT VÄRRE VAR'E MED EN FIKA på stigs såhär på kvällskvisten!
Jag och Sofia kom fram till att vi inte träffats sen förra hösten?! Gud va längesedan.. Det ska det bli bättring på!!

Till vad jag köpte igår:




- Min efterlängtade hårinpackning!
Har haft den sedan länge och jag kan säga att den är värd varenda krona!
Finns på Åhléns för 130:-




- Tröja i större storlek fyndade jag med! En sån mysig tröja har jag letat efter länge.
Denna hittade jag på JC för 75 pix! :)


Jag fyndade även en helt vanlig svart tygkjol på H&M för 49,90:-
En pincett på Åhléns för 48:-
Göttans!



Imorgon bär det av hem till Tina för att fixa hennes systers naglar! :)

- Nu TV och kvällsmat, sen gonatt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0