NAJS!

EN LÄROFYLLD DAG då jag har fixat naglarna på Lollo, Tinas syster! Tycker det blev sketabra resultat faktiskt!
Hoppas hon är nöjd med! :)

Såhär blev resultatet!

 



Hanna fick äran att måla de vita franska ränderna. ;)


Nu sitter jag hemma och väntar på att min älskade sambo ska komma hem, han är och hjälper någon med datorproblem i Gnosjö. Haha.


- NU, slappa framför TVn, sen sova ut inför morgondagens bravader! ;) Ciao!

Förresten, lämnade tillbaka ett par tights på H&M idag, bytte såklart mot något annat, vilket bland annat blev denna skiitsnygga oversize tröja/klänning ovan!

Oversize tröja - 249:- H&M
Armband - Pris, ingen aning! Från Lindex iaf.
Leggings - 199:- Gina tricot

Najs HUH?! :)

2 kommentarer
Postat av: Louise

Jag blev jättenöjd :D!

2010-01-31 @ 12:06:31
Postat av: alexandra

Härligt! :D

2010-02-01 @ 12:26:47
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0