NYSS HEMKOMMEN

FRÅN EN OERHÖRT TREVLIG LUNCH med mamma, lillasyster och Jocko. Mmm, olympia fick det lov att bli idag!

Innan vi kom fram till olympia sprang jag och mamma med lillasyster i släptåg på stan en sväng!
Vi hann iförsig bara in på Kappahl där mamma hade sett något extraordinärt i skyltfönstret som hon ville ha, men som inte fanns idag! Attans..

Men jag å andra sidan tänkte att jag minsann gjorde ett jätteklipp när det stod att det var halva priset på toffsar, 19,50:-/2, men när jag så glatt och snällt trevade fram där till kassan så visade det sig att det var HALVA PRISET PÅ HALVA PRISET! Tänka sig!
Att man blir lyckligt förvånad! Så, ut från affären kom jag med ett leende på läpparna och i påsen låg ca 15st toffsar för ynka 5kr.

- Sicket klipp!



Som ni kanske dessutom ser på bilden ovan så hade jag fått en väldigt efterlängtad lapp hem i brevlådan! Eftersom jag har hoppat av skolan så vill jag ha något att göra på dagarna och då har jag nu beställt hem så jag både ska sticka en tubhalsduk och påbörja virka en mormosfilt! Sysselsättning på hög nivå!


Ska bara tillägga att precis innan jag och J kom hem hade vi varit på MATJÄTTEN och hämtat ut ett paket till honom.. Lagom irriterande, huh!?

-
Ne nu ska jag se till att hämta hem lite grejer från Hannas place, bland annat mina skor?? :O haha, och mina nagelgrejer!

Se ya soon tablespoon!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0