SEDÄRJA

NU NI, MINA VÄNNER, så har jag bestämt mig för att byta genre på min lilla blogg!
Ni som känner mig vet hur mycket jag bara ääälskar shopping, så varför inte dokumentera detta härliga beroende??

Hädanefter kommer ni kunna läsa om mina inköp var dag, allt från minsta lilla ostskiva till dyraste skorna och snyggatse klänningen!

Hur många mer än jag älskar inte shopping mer än det mesta annat här på jorden? Hoppas denna genre lockar lite mer till att titta in hos mig allt oftare!

Så, NU KÖR VI! Här har vi min tolkning av "en shopoholics bekännelser"!
(Och lugn, för er som är intresserade av annat tjafs om vad jag gör för nytta på dagarna/kvällarna så kommer det finnas en hel del sådant att läsa om här med!) ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0