SISTA JOBBDAGEN

JA, OM MAN INTE räknar med helgen då!



Just nu:
*J är nere i källar'n och tvättar, sötnos!
*På TVn: ser jag på biggest loser.
*I mitt huvud: känner jag rejäl trötthet!
*I magen: har jag inget alls än så länge!


Redan torsdag idag, vilket betyder att imorn är det FREDAG! Göttans! Ledig är jag med hela dagen imorn.
Mamma och syster kommer dessutom till stan så ska äta lite lunch med dem då!
Efter det bär det förmodligen av ut till Fryle, där ska jag använda min födelsedagspresent och bli ompysslad i ansiktet med hjälp av en härligt efterlängtad ansiktsmassage/behandling!
Mmm, härligt!

ME-produkter!

 

 

- Vad bjuder en dag som denna på tros?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0