TORSTEN

J är på brandstationen och tränar, idag igen! Duktigt! :)
PUMPA PUMPA!!

Kollar på lyxfällan på tv3, låter lika kul som att se på myrornas krig för er kanske, men för mig är det skitkul! :)
Kan ju bero på att jag inte bor hemma och har billån och sparande och allt var det nu heter..
Har ju inte så många att dela mina tankar med kring detta ämne heller då jag är den enda av mina vänner som inte bor hemma längre! Lite inspiration skadar ju som sagt inte!

Herregud säger jag bara! Mamman som är med i programmet, som dessutom är hemmafru och inte har någon inkomst, hade under två veckor förra året handlat barnkläder för 10 500 spänn??
Herre min skapare.. Vissa har ingen kontroll alltså.

Nehe, nu kommer nog snart J hem, hoppas jag. Han ska slänga i sig lite mat, sedan har jag blivit beodrad av Pierre att vi ska komma hem till honom en sväng. Längesedan jag såg Torsten nu! Haha, det var det han mutade mig med. "Du kan ju gosa med Torsten!" Kart jag gör, säger jag glatt! :)

Funderar på att hyra en film kanske?
Får se vad klockan blir helt enkelt!

-Later Skaters!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0