DATING IN THE DARK

JAG, SOM TÄNKT FÖLJA DETTA knasiga program ska sitta bänkad framför TVn ikväll när det nya programmet Dating in the dark äntligen har premiär ikväll!

HAHA, gud va hemskt upplägg men ändå så roligt att titta på! Knasiga grejer som detta får mig att skratta! :)


Hanna, din styling kommer i två olika stilar, och lugn, det kommer. ;) Håller på att fixa material bara! Haha!

Förrersten, angående mordet jag berättade om igår, så hade jag rätt. Jag VET vilka det är och det som stör mig med hela historien är att tidningarna "förskönar" både mamman och dottern. Herregud! Jag kan säga som såhär att både mamman och dottern var beroende av både det ena och det andra OCH dessutom var mamman (hon som blev mördad) alltid hotfull mot mig inne på jobbet. De snattade något kopiöst med grejer hos oss också. Hur i helskotta kan man tycka synd om dem??

Jag kan det inte iaf. Det kan låta elakt, men det var lika bra att det blivit som det blivit. Annars hade de förmodligen skadat andra människor istället.. TYP MIG?!

NOG OM DET! Nu väntar jag på att Hanna ska höra av sig så jag kan fira henne för sitt nya jobb! ;)
2 kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hemsk människa du är som säger (oavsett vilken människa det är) att det "var lika bra" att hon blev mördad av sin dotter. Hur kan du ens säga så? Hör du dig själv? Man önskar väl aldrig livet av någon som har drogproblem osv.? Usch Alexandra, skärpning!

2010-03-04 @ 13:33:13
Postat av: alexandra

Aldrig att jag skrivit att jag önskat livet av någon människa i världen. Däremot tycker jag det är VÄLDIGT skönt att slippa bli hotat av folk på jobbet! Skriv gärna ditt namn nästa gång så du kan stå för vad du säger.

2010-03-05 @ 09:54:53
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0