DAY OFF

FINNS DET NÅGOT BÄTTRE ÄN ATT VAKNA upp en fredag och veta att man är ledig, hela dagen?! Ne, skulle inte tro det!

Här sitter jag nu i min allra skönaste del av soffan efter att precis ha plockat och kollat lite i garderoben. Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig i kväll!? Hmm, mycket lättare att se vad alla andra kan ha på sig!


Skulle behöva mig en svängom på stan och H&M för att införskaffa mig ett snyggt hudfärgat nagellack! Eller någon annan rolig pastellfärg kanske?
Men just de ja! Fasen, min bil står ju fortfarande på VOLVO, det betyder att om jag inte hittar någon snäll människa som kör mig dit, så får jag gå..... Attans!

Nehe, om man skulle ta en svängom med dammsugaren också när jag ändå är i farten! Det får det bli tills mina stylister kommer och stylar mig inför kvällens party!

-
Later skaters!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0