HOME WITH THE WIND

GICK GANSKA SNABBT ATT komma hem idag måste jag säga. Hemma redan kvart över 12. Trevligt!

Under morgondagen väntas det planering på högsta nivå då det snart nalkas påsk och Bilsport Performance & Custom Motor Show! Ett hejdundrande drag på stan den dagen om ni frågar mig!

OKEY, så jag kommer ihåg detta planeringsmöte imorgon när jag sömnigt sägtter mig vid datorn:

Plats: At Tinas house
Tid: När alla skickat ett "vaket"sms till varandra. Haha.


Angående Tinas senaste inlägg om bikinis så hittade jag faktiskt en när jag var på stan med mamsen för ett par dar sedan..
Köpte den dock inte, men funderar skarpt på det! Kan ni gissa hur den ser ut?? (En hint är röd/blå/vit... Hehe)

Nu blir'e alldeles strax sängen.. *GÄSP*
2 kommentarer
Postat av: Love girl.

SERIÖST! - ÄR DEN EN USA FLAGGA! AAHHH, HOT! ;)

2010-03-18 @ 11:22:59
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

Den går helt klart i USA-anda! :D

2010-03-18 @ 16:37:45
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0