MY FAVORITE STORE

KAN LÅTA LITE SOM EN budgetvarning men herregud vad jag älskar H&M!!

Billigt och snyggt. Det kan ju knappast bli bättre! :)

Häromdagen klickade jag mig in där av vana för att kika på nyheterna och vips så vart jag ca 250kr fattigare. Men vad gör det säg när jag laddar inför sommarsäsongen??
Då är det ju coollugnt! Haha.

Dessa snyggingar blev det och är snart i min ägo!





Klänning 49,50:-

Sommrig eller vad??

Top 79,50:-


Topen matchas till..

Shorts 99:-


Tydligen så hade Suwne kollat ut både klänningen och topen också!
Haha, har vi lika klädsmak eller vad?

Btw. För er som är lika intressrade av H&M som jag så kan jag rekommendera er att kolla in H&M Garden Collection som hade release igår! Finns massa fina kläder att vila ögonen på..!

Snart kommer nog min älskade sambo hem från jobbet, då blir'e genast avfärd till kvantum och Hemmakväll där kvällens proviant ska inhandlas! Dock spenderas kvällen inte tillsammans med honom!

- tuudels!
2 kommentarer
Postat av: Sandra

toppen och klänningen är i mina ägo också ;) hihi.. super söta ju;) kramar

2010-03-19 @ 16:41:54
URL: http://sandraheijel.bloggplatsen.se
Postat av: alexandra

Hihi, ja men visst är dem! :D Vi kommer vara supersnygga i sommar!!

2010-03-19 @ 17:22:35
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0