NEMAS PROBLEMAS!

VISST FINNS DET dagar då allt verkligen inte går som det ska? Kan berätta att så känns hela mitt liv just nu.. Uppochner.

Hmm, ja. Vad ska jag säga?

Jo. Kan ju börja med att säga att jag inte trodde jag skulle kunna betala hela resan nu på en gång TINA. Nu har läget dock ändrat sig så kan nog det iaf..! Bra va?

Jag har sagt det förr och säger det igen. ETT tecken till och det är inte meningen att jag ska åka bort på någon resa..

Får man panik eller??

Bilen min har gått sönder och kostat mig pengar FLERA gånger nu.. Attans..

Men jag ska banne mig med. Det finns absolut INGET som kan ändra på det.Jag åker om jag så har brutit ett ben eller ligger i 40graders feber.
PUNKT SLUT!

Hör du det otursguden??

2 kommentarer
Postat av: tina

Okej, för inget får hindra oss från att åkta till USA. Men hur mycket tror du att du kan betala nu då? Puss

2010-03-16 @ 19:49:56
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

jag är typ 100% säker på att jag kan betala allt på en gång i alla fall nu! OM DET INTE HÄNDER NÅGOT MER OFÖRUTSPÅTT I MITT LIV FRAM TILL DESS?? Haha. Det löste sig ganska bra ändå tillslut! :) MEN HIMLA sura pengar att lägga på reparationer.. :( BLÄÄ!!

2010-03-17 @ 00:29:13
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0