OOH YES!

YES YES YES. Vart hemma ett tag nu. Min kära styvfar ringde för en stund sedan och frågade om jag ville vara barvakt i sisådär en timme. Självklart ville jag det! :)
(Det är väldigt sällan jag tackar nej till att vara barnvakt. Hihi)

Så nu sitter jag hemma med systeryster Emelie och käkar godis för fullt! Haha.

Ska strax bege mig hemåt Bor för att lämna "tillbaka" henne till MOR! Lite knas, har redan varit i Bor en gång idag.. Hehe. Kan ju knappast bli för mycket med en gång till? :)




Såå söt!!


Stannar en snabbis på Statoil och kirrar dip och gräddfil åt Taina med på vägen!

Förresten, någon som är NYFIKEN på the hair result?? ;)
2 kommentarer
Postat av: JOHANNA

Men jösses, klart vi är!!!!!!!!!!!!!!!! VISA!

2010-03-27 @ 18:36:20
URL: http://elinjohannaweronicha.blogg.se/
Postat av: Tina

redan sätt det, och det va SÄÄÄÄXIGT!

2010-03-28 @ 00:57:48
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0