PARTYLITE

HEMMA IGEN EFTER EN LÅNG DAG med farande lite överallt. :) HOPPAS, HOPPAS det går vägen för dig nu Tina!

Kvällen tillbringade jag hemma hos Mamma i Bor på ljusparty! Mycket trevligt! En ny doft blev även inhandlat i form av votivljus!




Denna gången blev det doft av GRAPEFRUKT.

Sedan tidigare har jag doft av HALLON/TIMJAN






Och detta är vad jag ville köpa med mig hem men inte har riktigt råd till! :O



Hur fina var dem inte?? Dessutom har min mamma den fina rosen hemma hos sig, så man blir ju inte det minsta avundsjuk eller så.. Nee då!

 

 

Man får helt enkelt nöja sig med vad man har istället! :)

 

 

- Tjingeling!

2 kommentarer
Postat av: tina

AA, nöj dig med det du har, Och! - att du ska till USA ;)

2010-03-10 @ 21:28:33
URL: http://www.punkrockbarbie.wordpress.com
Postat av: alexandra

Men självklart honey! :D

2010-03-10 @ 21:53:03
URL: http://alexandrahedegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0