QUALITY TIME

KAN MAN SÄGA ATT man har kvalitétid med sig själv? Jag tycker det låter aningen snuskigt.. Haha.

Ne så farligt är det faktiskt inte! Just nu sitter jag med handen i godispåsen, från Hemmakväll Hanna!, och kikar på TVn och bara rår om mig själv! Jag har det myys! :)


Ooh förresten!! Fick ett trevligt samtal från min lillasyster innan idag. Eller aa, jag missade det och ringde upp.
Jag hann knappt svara att det var jag innan hon babblade på om vad jag tyckte att hon skulle ha på sig ikväll på discot.
Jag bara skrattade och sa att jag vet ju inte vad hon har för kläder, varpå hon kom med förslag om antingen jeanskjol och en fin tröja eller en finklänning. Hon sa lite moloket att hon inte fick ha finklänningen för mamsen.. HAHA, så sööt!

Jag föreslog i alla fall att hon skulle ha jeanskjolen på sig! Sedan tog mamma luren och frågade vad jag tyckte. Vi tyckte lika!

Tänk va tiden går fort! Emelie är bara 6 år gammal och ska redan gå på sitt första disco! Jag börjar känna mig gammal alltså...



Älskar min lillasyster såå!



Lägg märke till de jättefärgade fruitloopsen!!
(I USA förra året. Såklart, vart skulle det annars ha såna onyttigheter??)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0