SVENSKA HOLLYWOODFRUAR

JAG SÄGER SÅHÄR. JAG dunderdiggar Maria Montazami och hennes toffsar!!

Gud, kan knappt bärga mig till på måndag då nästa avsnitt visas! :) Det är underhållning på HÖG nivå!
Anna Anka var även hon med en aning i första avsnittet. HAHA, hon är för rolig hon. Pratar om sina dåliga pök, sina träningsknep och sist men inte minst sin otroligt fasta rumpa! Jag skojar inte, den ser alltså sjuukt fast ut..Så vill jag med se ut när jag närmar mig 40! Fast och tight.


Fina Tina kom även hit och visade sitt nya klipp sen tittade vi på fruarna. :) You look fabulous babe!!




"Och så tar jag vågen härifrån, och flyttar den hit..!"- Maria Montazami HAHA!

Sen ska jag nog med införskaffa såna där tuffsar till champangeglasen..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0