THE SEPTEMBER ISSUE

HEMMA FRÅN JOBBET, FINALLY! Har plockat iordning lite här hemma, kollat pengar från traderaannonser och registrerat reklam!

Snart ska jag dessutom bege mig iväg och skicka iväg ett par skor! :) 100kr rikare, katshing!


Nathalie besökte mig även på jobbet tidigare. Mycket TREVLIGT! Kanske blir någon sorts filmkväll eller liknande med en massa tjöt??

Ne, nu ska jag sätta mig ner och kolla på The september issue. Ni vet den filmen om Anna Wintour, hon som är chefredaktör på amerikanska VOUGE, där det stora sepetembernumret skapas!( Det största och viktigaste numret på hela året!) Spännande! Haha, inte för alla kanske men för mig! :)

SÅ, nu blir det ut på stan och mer film! :) Kanske man matar en fisk på vägen?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0