WAAY TO BUSY

OKEY. HEMMA IGEN EFTER EN LÅNG OCH mycket trevlig dag! Böjade dock lite segt eftersom det vart jobb på jobb i helgen. Men pengar får jag! :)

Har faktiskt även haft lite kvalitétid med min älskade bil och putsat och tvättat den en aning. Dock blev den smutsig IGEN efter trippen till Jönköping! Får tvätta den nästa gång det vankas plusgrader en hel dag igen!

Joo, angående Jönköping så vart jag, Hanna och Tina, (Lollo backade ur i sista sekunden. HAHA!) och kollade på den mysiga filmen ALICE IN WONDERLAND. Hade faktiskt inga förväntningar alls på filmen. Men när det väl kommer till kritan så var den var sådär mysigt spännande och gullig. Klart godkänd för min del!

By the way, någon annan som haft lika mycket vårkänslor som jag de senaste dagarna?? :)






Solen tittade som sagt fram även i lilla Värnamo idag så kände att det var dags att införskaffa sig ett par brills.

Det fick bli dessa, klassiska Ray-Ban"liknande"bågar i brun/svart!

(TYP den enda modellen som passar mitt lilla face. Hehe.)



- Later!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0